Zamówienie mebli w naszym sklepie internetowym to tylko kilka kliknięć i już po krzyku. Twoje produkty z koszyka zakupowego zostają przekazane do magazynu, gdzie wyznaczone osoby zajmują się skompletowaniem Twojego zamówienia. To już połowa sukcesu, ale co dalej? W jakiś sposób meble muszą znaleźć się w Twoim domu. Słów kilka o tym, w jaki sposób dostarczamy je do miejsca przeznaczenia.
PRZYGOTOWANIE WYSYŁKI
W naszych magazynach wyznaczone osoby zajmują się zapakowaniem zamówionych przez Ciebie mebli. Umieszczamy je w kartonach, które tworzą paczki. Jeśli dany produkt mieści się w kilku pakunkach to taką informację podajemy w opisie danego produktu. Do kartonów dorzucamy także szczegółową instrukcję montażu, jeśli zdecydowałeś się, że to Ty sam je zmontujesz. W przypadku napotkania trudności przy składaniu mebli, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Oni również Ci doradzą.
Musisz być przygotowany na to, ile paczek i o jakiej wadze zostaną do Ciebie przywiezione. To ważna wiadomość przy odbiorze przesyłki. Paczki do 30 kilogramów są wnoszone do mieszkania przez kuriera. Jeśli waga przekracza tę granicę to oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu można poprosić o pomoc kierowcę lub też kuriera. Zachęcamy w tej sprawie kontaktować się bezpośrednio z dostawcami lub porozumieć się z naszymi konsultantami. Czas wysyłki kurierskiej wynosi do 48 godzin. Przeważnie firmom kurierskim takim jak: DHL, UPS, Fedex, DPD, Patron Service, Schenker, Poczta Polska, Delta City, Pocztex i Rohlig Suus udaje się dostarczyć przesyłkę na drugi dzień od wyjścia towaru z naszego magazynu.
W OCZEKIWANIU NA PACZKI
Niecierpliwisz się? Nerwowo przystępujesz z jednej nogi na drugą? To znaczy, że już czekasz na swoje nowe meble! Spokojnie, korzystamy z usług przewoźników dedykowanych, z którymi współpracujemy od lat. Głównie posiłkujemy się ich wsparciem w przypadku dostawy mebli tapicerowanych, czyli kanap, narożników, sof oraz foteli. Oczywiście nasi konsultanci powiadamiają telefonicznie oraz mailowo z wyprzedzeniem o planowanej dacie wysyłki oraz dostawy zamówionego towaru. Staramy się wspólnie z Tobą ustalić dogodny termin dla obu stron.
W ten sposób prowadzimy ciągły kontakt, aby informować Ciebie o aktualnym statusie zamówienia. Nie każdy produkt czeka na półce magazynowej, niektóre z nich są produkowane indywidualnie na zamówienie. Z tego też powodu przy niektórych produktach w naszym sklepie internetowym czas oczekiwania na otrzymanie zamówienia jest wydłużony. Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji swojego zamówienia skontaktuj się z nami. Wystarczy telefon lub mail, a z pewnością ustalimy z produkcją ekspresowe wykonanie zlecenia. Z pewnością nie będzie problemu z biurkami, sofami, ławami.
MAMY COŚ CZEGO NIE MAJĄ INNI
Jesteśmy w czymś lepsi niż nasza konkurencja. Otóż do naszych atutów należy bardzo dobra komunikacja. Możesz do nas śmiało dzwonić od 8:00 do 22:00. Poza tym odpisujemy także na maile do godziny 24! Poza tym nasze polskie meble wysyłamy za granicę. W tym celu korzystamy tylko i wyłącznie z usług przewoźników, którzy są zaprzyjaźnieni i sprawdzeni w pracy z nami. Jeździmy z naszymi meblami do Wielkiej Brytanii, głównie Anglii i Irlandii. Poza tym praktykujemy wysyłki do Danii, Niemiec, Belgii, Norwegii, Szwecji oraz Włoch.
Możesz liczyć także na pomoc przy wniesieniu mebli do domu. Co z kosztami transportu? Wszystko zależy od gabarytu i wagi zamawianych mebli, ale także miejsca ich dostarczenia. Co najważniejsze nasi konsultanci doradzają, podpowiadają w jaki sposób poradzić sobie w sytuacjach, które wydawałyby Ci się bez wyjścia. Właśnie z tego powodu warto z nami rozmawiać, z chęcią Ci pomożemy. Realizacja zamówienia to nasz wspólny interes!