SKLEP ON LINE 24h
Email: biuro@plmeble.pl
Tel: +48 518 220 390
Pon-Pt w godz. 10-16

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Biurko Zefir czarne CTB-007-4

Producent: 001

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 2 lata

Cena: 2038.00 brutto

Ilość:

  • Czas dostawy: na zamówienie

Koszty dostawy:

  • Transport Polska (kurier lub firmowy dedykowany) 0.00 zł brutto
  • Transport Europa – wyceniamy indywidualnie 0.00 zł brutto
Opis produktu

Powiew czegoś nowego, typowy Zefir, wiatr określany mianem zachodnim, ale nam się wydaje, że to świeży podmuch z każdej strony. Biurko Zefir czarne CTB-007-4 wpłynie na Twoją wydajność, a także prezencję w pracy, czy we własnym biurze. Nowoczesność i to wrażenie, że pracujesz przy samym blacie, który unosi się w powietrzu.

Wymiary:

blat
grubość blatu    10 cm
odległość (od podłoża)    66 cm
noga
szerokość    5 cm
ogółem
głębokość    55 cm
szerokość    120 cm
wysokość    76 cm
rozstaw nóg
rozstaw (na zewnątrz)    111 cm
rozstaw (wewnątrz)    101 cm
szuflada
głębokość wewnętrzna    32,5 cm
szerokość wewnętrzna    62,5 cm
szerokość zewnętrzna    67,5 cm
wysokość wewnętrzna    4 cm
wysokość zewnętrzna    7,5 cm

Parametry techniczne:

Szerokość - 120 cm
Głębokość - 55 cm
Wysokość - 76 cm

- Blat biurka wykonany z płyty MDF o grubości 100 mm lakierowanej na wysoki połysk z wbudowaną szufladą.
- Nogi biurka wykonane z chromowanej stali.
- Solidna stabilna i bardzo mocna konstrukcja.
- Maksymalne obciążenie blatu 120 kg, obciążenie punktowe 40 kg.

Polecamy super model - blat biurka jakby unosił się w powietrzu.

Solidny model, który jest wart poleceniu każdemu. Nogi wykonane z chromowanej stali, a sam blat polakierowany na wysoki połysk. Wbudowana szuflada, no to biurko proste ma wszystko czego potrzebujesz! Biurko Zefir czarne CTB-007-4 pomoże Ci być pracownikiem miesiąca. Nie spoczywaj jednak na laurach, planuj kolejne cele, które realizuj w towarzystwie tego cudownego mebla.

Kod producenta: 001

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Pakowanie, wysyłka, montaż:

Meble produkujemy na Twoje indywidualne zamówienie.

Po wyprodukowaniu, meble starannie pakujemy w paczki, odpowiednio zabezpieczając je do transportu.

Każdy mebel pakowany jest indywidualnie w karton i / lub folię, dodatkowo używamy zabezpieczeń w postaci folii bąbelkowej, styropianu, nakładek narożnikowych, przekładek, itp.

Przed wysyłką, będziemy Cię informować mailowo lub telefonicznie z wyprzedzeniem o planowanej dacie dostawy, tak by dogodnie dla Ciebie dostarczyć meble do Twojego domu.

Czas dostawy - przy każdym produkcie podajemy szacunkowy termin realizacji. Czas wyprodukowania mebli jest różny w ciągu roku i zależy od ilości zamówień = to tzw. sezonowość w branży meblarskiej. Prosimy zatem o wyrozumiałość, szczególnie w drugiej połowie roku, gdy terminy produkcji wydłużają się znacznie z powodu większej ilości zleceń na meble.

UWAGA! W obecnym czasie pandemii COVID, terminy wykonania mebli mogą się wydłużyć. Łańcuchy dostaw poszczególnych komponentów ograniczone są w czasie, stąd prosimy pytać o konkretne terminy wykonania danego produktu przed złożeniem zamówienia.

Większość mebli dostarczamy do samodzielnego montażu (np. biurka, komody, szafki rtv, regały), co oznacza że u siebie w domu doświadczysz jak skręcać meble. Montaż mebli / skręcanie mebli to bardzo prosta czynność. Nawet nie zdążysz wypić kawy albo herbaty a już samodzielnie wykonasz montaż mebli :-)

Do każdego mebla załączamy instrukcję montażu w języku polskim z odpowiednim opisem rysunkowym oraz wszystkie niezbędne akcesoria montażowe, jak śrubki, kołki, nakrętki itd.

Meble wysyłamy w każde miejsce w Polsce:

  • kurierem (przesyłka kurierska)
  • lub transportem dedykowanym (firmowym lub od producenta).

Wniesienie towaru zwyczajowo jest we własnym zakresie.

Paczki kurierskie do 30 kg kurier dostarcza pod same drzwi.

Gdy towar wysyłany jest na palecie, wówczas wniesienie będzie po Twojej stronie.

W przypadku transportu dedykowanego, z meblami przyjeżdża jeden kierowca, zatem prosimy przygotować się na przyjęcie mebli i wnoszenie do domu we własnym zakresie (kierowca będzie mógł pomóc przy wnoszeniu mebli po indywidualnym uzgodnieniu).

Transport mebli za granicę / wysyłka mebli poza granicę Polski – prosimy o kontakt mailowy biuro@plmeble.pl lub telefoniczny +48 518 220 390 celem wyceny indywidualnej odnośnie kosztu dostawy mebli do UE.

Przy dostawie prosimy dokładnie sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika firmy kurierskiej / przewoźnika / kierowcy, przed podpisaniem odbioru bez zastrzeżeń.

Dziękujemy

Zapraszamy również na nasz fanpage facebook: https://www.facebook.com/plmeblepl/

Nowoczesne biurka ze szkła

Na przestrzeni lat przyzwyczailiśmy się raczej do mebli klasycznych, stonowanych w kolorystyce i zdecydowanie najczęściej – wykonanych z drewna. Nic dziwnego więc, że nowoczesne kolekcje meblowe dla wielu mogą być rozwiązaniami zupełnie nieoczekiwanymi czy niewpisującymi się po prostu w ich dotychczasowe doświadczenia aranżacyjne czy inwestorskie. Nie warto jednak pozostawać przy wyborze z lat minionych – zdecydowanie lepiej otworzyć się na współczesną nowoczesność. Szczególnie zaś tą, którą obserwować możemy w nieograniczonym niemal wyborze nowoczesnych biurek. Sprawdźmy zatem, jakie ciekawe propozycje czekają na zwolenników innowacji w dobrym sklepie z meblami. Do tego z meblami nieprzypadkowymi, bo wyprodukowanymi nie gdzie indziej, jak w Polsce.

Szklane biurko białe chrom Z-Line

 

Domowe gabinety czy tradycyjne przestrzenie biurowe od dziś nie muszą być wcale zdominowane przez klasyczne w formie i materiale, biurka drewniane. Dziś warto postawić na jeszcze jeden, równie trwały i estetycznie się prezentujący materiał. Będzie nim szkło w ciekawej odsłonie biurka niezupełnie zwykłego, bo… przede wszystkim czarnego. O jego niestandardowej konstrukcji decydować będzie solidny blat wykonany z hartowanego szkła w odcieniu czerni, wzbogacony chromowanymi, niezwykle solidnymi w wykonaniu konstrukcyjnym, bokami. Biurko w tak nowoczesnej odsłonie przykuwać będzie jednak uwagę inwestorów nie tylko samym niecodziennym wyglądem, ale również szeregiem ciekawych funkcjonalności. Na pierwszy ogień idzie rzecz jasna możliwość skorzystania z funkcji regulowania wysokości biurka – a co za tym idzie, maksymalnego dopasowania go do własnych potrzeb czy wzrostu osoby korzystającej z tegoż biurka właśnie.

Nowoczesne biurko szklane Roni

 

Czy nowoczesne biurko szklane ma szansę sprawdzić się wyłącznie w przestrzeni równie nowocześnie urządzonych wnętrz biurowych? Niekoniecznie wyłącznie tam. Teraz potrzebę otaczania się możliwie ciekawymi meblami mają także inwestorzy prywatni, który z pomysłem i nieprzeciętnym gustem zapełniają wnętrza domowych gabinetów czy biur zlokalizowanych nie gdzie indziej, jak w specjalnie wydzielonej części domu lub mieszkania.

Biurko ze szkła Faro

 

Ciekawą funkcjonalnością nowoczesnych biurek szklanych jest także możliwość ich wygodnego połączenia za pomocą cornera. Dzięki temu zyskać można dostęp do możliwie jak najszerszego i najbardziej komfortowego miejsca do pracy – czy to w warunkach domowych, czy też stricte biurowych. Biurka szklane dodatkowo wyposażono w możliwość zamontowania funkcjonalnej nadstawki, dzięki której komfort i wygoda pracy jeszcze bardziej się zwiększy. A jak wiadomo, wielogodzinną pracę przy biurku warto sobie maksymalnie ułatwiać. To z pewnością zaś korzystnie wpłynie na wysoką efektywność pracy biurowej właśnie. A niczego innego nie oczekujemy od wyboru właściwego biurka. Jeśli ma być nowoczesne, stawiajmy na biurko szklane!

Jak wybrać biurko do recepcji?

Recepcja to kluczowa część każdego biura, która powinna stanowić jej wizytówkę i świadczyć o najwyższej jakości oferowanych usług i produktów. Zadbać należy tutaj nie tylko o zatrudnienie wykwalifikowanego recepcjonisty, lecz również o odpowiednie zaaranżowanie tej przestrzeni.

Kluczowym elementem każdego sekretariatu jest biurko do recepcji lub specjalna lada. Niezwykle ważne jest odpowiednie usytuowanie ich względem wejścia oraz ciągów komunikacyjnych. Zadbać należy tu o zachowaniu stosownej odległości oraz kierunku, w którym zostanie ustawiony taki mebel. Musi on być widoczny od razu po wejściu do pomieszczenia tak, by obsługujący recepcję pracownik miał dobry ogląd na całą przestrzeń.

Biurko do sekretariatu 53N

Biurko do sekretariatu powinno być wykonane z wysokiej jakości, wytrzymałych materiałów. Jedynie wówczas będziemy mieć pewność, że będzie się ono prezentowało efektownie przez długi czas. Jeśli chodzi o kolorystykę, bezpiecznym i ponadczasowym rozwiązaniem będą wszelkiego rodzaju odcienie brązu. To świetne rozwiązanie dla firm, które chcą kojarzyć się ze stabilnością i tradycją. Do wnętrz bardziej nowoczesnych, zaaranżowanych w stylu minimalistycznym, świetnie sprawdzą się biurka do recepcji w odcieniach bieli i czerni.

Biurko do recepcji powinno być zarówno estetyczne, jak i praktyczne. W związku z tym, posiadać musi duży, przestronny blat, na którym znajdą się wszystkie niezbędne dokumenty oraz sprzęty potrzebne w codziennej pracy – komputer, telefon, faks czy drukarka. Musi ono posiadać również pojemne szuflady, które świetnie sprawdzą się do przechowywania teczek czy artykułów papierniczych. Do takiego biurka recepcyjnego należy dopasować wygodne, odpowiednio wyprofilowane krzesło.

Biurko do małego sekretariatu

Jak wybrać idealne biurko proste?

Biurko to podstawowe, a zarazem niezbędny element wyposażenia biura, gabinetu jak i innego dowolnego miejsca pracy. Pozwala na utrzymanie poprawnej postawy ciała podczas pisania, czytania czy korzystania z komputera. Jest uniwersalne, ponieważ odpowiada potrzebom zarówno dorosłych osób jak i młodzieży, dzieci. Od Ciebie zależy na jaką aranżację zdecydujesz się. Pomożemy Ci w jaki sposób dokonać wyboru idealnego biurka prostego, które będzie odpowiadać Twoim potrzebom.

BIURKO PROSTE TO PROSTY WYBÓR

Korporacyjny pracownicy często spędzają przy biurku o wiele więcej czasu niż regulaminowe osiem godzin. Przy naszych biurkach prostych praca nie musi być tak uciążliwa. Istotne jest zwrócenie uwagi na jakość materiału, z jakiego zostały skonstruowane blaty proste. Ważne są wymiary, wysokość, szerokość oraz długość. Piastowanie stanowiska przy biurku prostym to także gromadzenie niezbędnych dokumentów, materiałów do codziennej pracy. Z tego też względu pojemność szafek może być jednym z argumentów, aby wybrać taki, a nie inny model.

Wymiary i rozmiary biurka mają wpływ nie tylko na jego użytkowanie, ale także na zagospodarowanie przestrzeni w gabinetach. Polacy coraz częściej korzystają z tworzenia tzw. „open space”, wolnej przestrzeni, która służy do szybkich narad, zbiórek działu jak i całej firmy. Biurka proste są niezwykle pomocne przy wprowadzaniu takich udogodnień, ponieważ nie zajmują tyle miejsca, co inne meble. Co w przypadku małego gabinetu? Pokoju dziecka? Biurka proste często są niewielkich rozmiarów, dlatego warto na nie postawić przy dokonywaniu zakupu.

DOPASUJ BIURKO PROSTE DO SIEBIE

Wybór blatu zależy tylko i wyłącznie od nas. To w końcu my będziemy przy nim zasiadać. Każdy z nas ma inne potrzeby, ale nigdy nie możemy doprowadzić do sytuacji, kiedy to my musimy dopasować się do wybranego modelu biurka. Pracownik ma inne potrzeby niż dziecko, które będzie przy blacie odrabiać zadania domowe. Proste biurko to uniwersalność, wiele możliwości, które możesz dopasować do swoich indywidualnych warunków.

To należące do najprostszych rozwiązań biurko można na wiele sposób modyfikować. Warto wspomnieć o możliwości zainstalowania nadstawki, która zwiększy dostępną przestrzeń na papiery, dokumenty, segregatory. Przeciwnicy biurek prostych zarzucają im małą widowiskowość. Jest to absolutną nieprawdą. Pierwszy przykładem z brzegu jest właśnie nadstawka.

POMYŚL O BIURKU PROSTYM Z NADSTAWKĄ

Bardzo praktyczne i funkcjonalne jest biurko proste z nadstawką. Taka zmodyfikowana klasyczna propozycja lepiej się spisze w pewnych warunkach niż blat narożny. Nadstawka to dodatkowy pulpit, ciekawa aranżacja, która uatrakcyjni nawet najbardziej standardowy mebel. Nadstawka jako dodatkowy pulpit posłuży Ci jako miejsce na monitor lub teczki z dokumentami. Idealnie można je ustawić pod oknem, pod ścianą. W ten sposób mimo, że ustawione nieco na uboczu i tak będzie stanowiło centrum pracy.

Często na biurko proste z nadstawką decydują się rodzice. To oni chcą zapewnić swoim pociechom najkorzystniejsze warunki do edukacji. Co z właścicielami biurowców, gdzie pracują liczne korporacje? Tam tworzy się boksy, czyli wydzielone specjalnymi ściankami stanowiska pracy, co zapewnia dozę intymności, a koniec końców możliwość skupienia się nad wykonywanymi zadaniami.

BIURKO PROSTE, PROSTYM ŚRODKIEM DO SUKCESU

Nie wahaj się dłużej, biurko proste to klasyczny wybór, który w wielu przypadkach jest najsłuszniejszym rozwiązaniem. Nie ma mankamentów, jest często mobilne, wystarczy zakupić blat, który znajduje się na kółkach. Możesz do niego dostawić kontener, szafkę, na którym umieścisz dodatkowy sprzęt elektroniczny jak np. drukarkę, faks czy telefon. Segmenty na kółkach to mobilna kombinacja, która na pewno się sprawdzi. Zyskasz przestrzeń do dokumentów, a wszystko nadal będzie biło wysokim profesjonalizmem.

Odpowiednia konstrukcja, wysokość biurka prostego, to parametry, na które powinieneś zwrócić szczególną uwagę. Dobrze dobrany mebel będzie wydajny zarówno dla Twojego dziecka jak i pracownik Twojej firmy. Zawsze należy pamiętać o kręgosłupie, także w tym przypadku. Biurka proste to słuszny wybór.

Zapytaj o produkt
Zamów meble przez telefon:
+48 518 220 390 Zamów meble przez e-mail:
biuro@plmeble.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.