Koszyk

Formy płatności

Rachunki firmowe:

PLN (PŁATNOŚĆ PRZELEWEM WALUTA POLSKI ZŁOTY PLN)

ING BANK ŚLĄSKI S.A.: PL 17 1050 1272 1000 0090 9211 6897

SWIFT (BIC): INGBPLPW

---

EURO IBAN (PŁATNOŚĆ PRZELEWEM WALUTA EURO)

ING BANK ŚLĄSKI S.A.: PL 38 1050 1230 1000 0090 9470 7180

SWIFT (BIC): INGBPLPW

---

USD IBAN (PŁATNOŚĆ PRZELEWEM WALUTA DOLAR AMERYKAŃSKI USD)

ING BANK ŚLĄSKI S.A.: PL 26 1050 1230 1000 0090 9470 7396

SWIFT (BIC): INGBPLPW

---

GBP IBAN (PŁATNOŚĆ PRZELEWEM WALUTA FUNT BRYTYJSKI GBP)

ING BANK ŚLĄSKI S.A.: PL 49 1050 1230 1000 0092 3185 2469

SWIFT (BIC): INGBPLPW

---

PAY PAL

Adres email do płatności PAYPAL: biuro@abaka.com.pl

---

                 Płatności

1.          Klient dokonuje płatności przelewem.

2.          Sklep umożliwia Klientom następujące sposoby dokonywania płatności:

      a.                     Przelew zwykły - wpłata na Rachunek firmowy

      b.                     Przelew internetowy z wykorzystaniem serwisu www.tpay.com (dawniej www.transferuj.pl) skonfigurowanego automatycznie ze Sklepem

      c.                     Przelew online poprzez system płatniczy Paypal.

      d.           Raty poprzez system sprzedaży ratalnej Santander Consumer Bank SA. 

3.                    Za termin wpłaty przyjmuje się datę wpływu na Rachunek firmowy Sklepu.
4.                     W przypadku nieotrzymania płatności, co najmniej Zadatku, przez Sprzedającego w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Zamówienie jest uznawane za nieprawidłowo złożone. Oznacza to, że umowa nie zostanie zawarta, i co się z tym wiąże Zamówienie nie zostanie zrealizowane.
5.                     Z momentem wpływu płatności na Rachunek firmowy Sprzedającego, następuje rozpoczęcie realizacji Zamówienia za zgodą Konsumenta przed upływem terminu o którym mowa w art. 27 ustawy o prawach Konsumenta, wobec czego zgodnie z art. 38 pkt 1) ustawy o prawach Konsumenta, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

6.                     Przyjęcie Zamówienia do realizacji (Umowa przedwstępna w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu przez Konsumenta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia w postaci wiadomości wysłanej przez Sprzedającego na adres e-mail wskazany przez Konsumenta oraz po dokonaniu płatności za Towar (możliwa płatność w dwóch ratach, z których pierwsza w wysokości 50% jest Zadatkiem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego). 

7.                     Ceny na stronie Sklepu podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do ceny towaru należy doliczyć koszt dostawy (cena usługi transportowej plus koszty pakowania), którego wysokość uzależniona jest od miejsca dostawy, gabarytu i wagi towaru oraz wybranej formy dostawy. ożliwa płatność w dwóch ratach, z których pierwsza w wysokości 50% jest Zadatkiem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego).

 

Informacje dotyczące realizacji przelewu:


Szanowni Państwo,

Całkowitą kwotę z Zamówienia (łączny koszt towarów i dostawy) lub Zadatek 50% wartości Zamówienia, prosimy wpłacić na nasz

Rachunek firmowy

ING Bank Śląski S.A.: PL 17 1050 1272 1000 0090 9211 6897

Firma Abaka Adam Jastrzębski 

Małachowskiego 9a lok. 12

41-907 Bytom

W treści przelewu prosimy koniecznie podać:

1. Imię i Nazwisko
2. Login (adres e-mail)
3. Numer Zamówienia i nazwę Towaru

Płatność należy zrealizować najpóźniej do 7-miu dni od złożenia Zamówienia.

Państwa Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji w dniu zaksięgowania wpłaty na Rachunku firmowym.

Dziękujemy,
Sklep www.plmeble.pl

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAKUPY NA RATY

Szczegółowe informacje pod adresem: www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic

Wskazówki dla Klienta: Jak kupić na raty ?

a/ wybierz towar - poproś o link ratalny - po jego otrzymaniu wypełnij wniosek.

b/ w symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną.

c/ jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.

d/ następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty.
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

e/ w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
-przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
-kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.

f/ po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, Sklep www.plmeble.pl zostanie powiadomiony o możliwości realizacji zamówienia towaru.

g/ Sklep www.plmeble.pl skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia realizacji zamówienia i ustalenia terminu dostawy towaru.