Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Kontenerek biurowy 4S z 4 szufladami

Możliwa zabudowa zamka

BESTSELLER

Kontenerek biurowy 4S

Kontenerek na kółkach

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Producent: Vanmar

Produkt aktualnie niedostępny

Koszty dostawy:
  • Transport Polska (kurier lub firmowy dedykowany) 40.00 zł brutto
  • Transport Europa – wyceniamy indywidualnie 0.00 zł brutto
Kod producenta:
015
Gwarancja:
2 lata
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

Jeśli nie chcesz, aby w Twoim biurze wiało chłodem, to nie tylko możesz zamykać okno, aby uniknąć wychłodzenia pomieszczenia, ale przede wszystkim możesz ocieplić klimat tym o to kontenerkiem biurowym 4S. On nie jest metalowy, a składa się z płyty wiórowej. Nada inną atmosferę Twojemu gabinetowi, a przy okazji będzie pełnił te same obowiązki, co każdy inny kontener na kółkach.

Wymiary kontenerek biurowy 4S z 4 szufladami:

szerokość: 40 cm
głębokość: 40,5 cm
wysokość:  64 cm

Uzupełnienie dla każdego biurka, korpus na kółkach, dostepny w szerokiej gamie dekorów.

To uzupełnienie dla każdego mebla biurowego. Oferujemy Ci naprawdę szeroki wachlarz kolorów do wyboru. Kontenerek biurowy 4S to nie blaszany pomocnik, a drewniany, co z pewnością ociepli klimat panujący w Twoim biurze. Szuflady wysuwane z wytrzymałymi uchwytami powinny w pełni Cię zadowolić. Twoje papiery i artykuły biurowe w końcu znajdą swoje miejsce.

Płyta wiórowa dwustronnie laminowana o grubości 18mm, gatunek I

Obrzeże PCV sprawia, że mebel jest bardzo wytrzymały i odporny na zarysowania, co pozwala na długotrwałe i intensywne użytkowanie.

Wzornik oklein w jakich wykonujemy meble.

Przedstawione kolory mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych.

* Dla kolorów oznaczonych gwiazdką brak możliwości wykończenia blatów listwą PCV nabijaną oraz listwą MDF na frontach.

 


 Wysyłka mebli za granicę – zapytaj o wycenę na e-mail: biuro@plmeble.pl lub telefonicznie +48 518 220 390

 

Kontener biurowy z szufladami

Gdy porządek w papierach być musi

Ład i porządek w dokumentach biurowych lub tych, z którymi pracujemy w gabinecie specjalnie zaanektowanym w przestrzeni domowej, być musi. Dlatego też czasami nie zadowolą nas powszechnie dostępne regały, szafki czy witryny. Nierzadko dokumenty są na tyle ważne lub poufne, że konieczne staje się ich mądre przechowywanie. Oczywiście niekoniecznie w zaszyfrowanym sejfie, ale w równie bezpiecznym miejscu. Jakim? Z pewnością warto poznać bliżej zalety kontenerka biurowego z szufladami. Takiego rzecz jasna, który się zamyka na zamek i można być spokojnym o to, że schowanym w jego wnętrzu dokumentom, nic się nie stanie.

 

Funkcjonalność poszukiwana

Kontener biurowy z szufladami z opcją zamykania wykorzystywany być może nie tylko w biurze, ale i w domu, albo w tej przestrzeni, w której tylko tego zapragniemy. O wygodzie jego użytkowania decydować będzie jego mobilność – solidne cztery kółka pozwolą na to, że kontener będzie można przesuwać dowolnie według potrzeb, nie angażując przy tym zbyt wiele wysiłku w manewr przesunięcia. W praktyce ta bez wysiłkowość jest niezwykle ważna. Do tego kontener z szufladami wykonany jest często z wysokiej jakości metalu, a na jego korpus składają się 4 szuflady o różnej, choć wygodnej, pojemności. Jeśli dołożymy do tego możliwość ich zamknięcia na niezawodny zamek, otrzymujemy mebel z którego skorzystamy w niejednej sytuacji. W takim kontenerku biurowym bowiem z powodzeniem przechowywać będziemy mogli cenne dokumenty, ale i pieniądze czy ważną dokumentację urzędową, a nawet cenną biżuterię. I już od nas samych zależeć będzie to, co dokładnie znajdzie się w szufladach kontenerka.

Kontenerek biurowy z szufladami

 

Gdy liczy się dostęp do metrażu

Metalowy kontener z szufladami nie zajmuje zbyt wiele miejsca – to doceniają także i ci, którzy w swoim biurze lub gabinecie nie dysponują zbyt wielkim dostępnym, wolnym metrażem. Dlatego też z chęcią wybiorą taki mebel, który przyda im się na co dzień, z przy tym nie zagraci swoimi gabarytami wolnego miejsca. Taka opcja doceniana jest przez wielu – dlatego też i popularność metalowych kontenerów cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem inwestorów.

Metalowy kontener z szufladami

 

Porządek na zawołanie

W każdej przestrzeni biurowej lub domowej dążymy do tego, by móc cieszyć się utrzymaniem jak największego ładu. O porządek zadbamy nie w żaden inny sposób, jak właśnie przez postawienie na funkcjonalne meble w wyposażeniu wnętrza. Tu świetnie sprawdzi się pojemny kontenerek metalowy z szufladami, bo właśnie w tych szufladach pomieścimy wszystko to, co niezbędne, a żadne ważne dokumenty nie zgubią się, ani też nie zniszczą. W pojemnych szufladach z pewnością się zmieszczą, a my będziemy mogli spać spokojnie i mieć pewność, że to wszystko co ważne, mamy teraz pod doskonałą kontrolą.

Kontener na kółkach z szufladami

Kontenerki biurowe

W przestrzeniach typowo biurowych lub takich wnętrzach specjalnie zagospodarowanych na potrzeby biurowe we własnym domu, oprócz odpowiedniej wielkości przestrzeni nie może zabraknąć i właściwie dobranych i zestawionych mebli. I tu mowa o niezwykle solidnych i stabilnych konstrukcjach – najlepiej wyprodukowanych nie gdzie indziej, jak w Polsce. Zawierzając bowiem zmysłowi polskich producentów możemy mieć większą pewność, że wybrane przez nas meble przetrwają naprawdę długo. A bez czego nie wyobrażamy sobie przestrzeni biurowej jeśli nie liczyć najważniejszego mebla takiego jak biurko? Kontenerki biurowe spotykają się z naprawdę dużym zainteresowaniem kupujących. Poznajmy więc je nieco bliżej.

 

Dla bezpieczeństwa ważnych dokumentów

Kontenerki biurowe w opcji mobilnej to świetne rozwiązanie zarówno do większego, jak i całkiem małego biura. Świetnie sprawdzą się jako alternatywa dla kosztownych sejfów, w których dotychczas było możliwe przechowywanie ważnej dokumentacji. Wybierając kontenerek z odpowiednią (preferowaną przez inwestorów) ilością szuflad, ich głębokością czy wysokością, zyskuje się dostęp do nowoczesnych rozwiązań na miarę czasów. Dzięki temu też nie trzeba przepłacać chcąc zyskać dostęp do mebla zamykanego według potrzeb na bezpieczny zamek.

Kontenerek biurkowy na zamek

 

Mobilność i funkcjonalność w jednym

Kontenerki biurowe z uwagi na swoje niewielkie rozmiary, łatwo wygodnie wsunąć pod biurko i móc z nich korzystać kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Łatwość wysuwania i wsuwania tych poręcznych mebli jest poszukiwana głównie przez te osoby, które pragną mieć łatwy dostęp do dodatkowych szuflad, a przy tym nie chciałyby tracić czasu na wstawanie od biurka. Wielogodzinna praca w pozycji siedzącej wymagać będzie bowiem korzystania z jak najbardziej komfortowych rozwiązań dostępnych od ręki. Strata cennego czasu nie będzie tu poszukiwana w żadnym przypadku.

Kontenerek biurowy mobilny jeżdżący

Oczywiście niewątpliwą zaletą kontenerów biurowych jest ich mobilność. To jednak nie wszystko. Równie dobrze i łatwo można bowiem zablokować mechanizm jeżdżących kółek i tym samym spowodować, że nasz kontenerek nie będzie się przemieszczał i pozostanie trwale w wyznaczonym mu miejscu. Z tej opcji nierzadko skorzystamy – ale o tym warto przekonać się już na własnym przykładzie.

 

Metalowe must have

Kontenerki biurowe to meble absolutnie niezastąpione i takie, które nie niszczą się pod wpływem czasu czy długości użytkowania. Wykonane z wysokiej jakości metalu, malowane proszkowo, świetnie uzupełnią minimalistyczny wystrój każdego pomieszczenia biurowego, a do tego sprawdzą się także w innych wnętrzach użytkowych – wszystko według potrzeb i indywidualnego zapotrzebowania inwestorów. Takie meble po prostu warto mieć, a najlepiej je kupić od sprawdzonego i polecanego producenta z Polski.

Kontenerek biurowy 4 szufladkowy

Biurko z kontenerkiem - komfort i porządek w zasięgu ręki

Mebel do nieszablonowych wnętrz. Biurko z kontenerkiem, to idealny mebel do nauki, pracy. Przyda się w gabinetach, w pokojach dziecięcych oraz w biurach. To optymalne rozwiązanie dla każdej przestrzeni, a na uznanie zasługuje fakt, że to pojemny mebel. Każda szuflada kontenerka może być wykorzystana w dowolny sposób, a blat o sporej powierzchni nie będzie magazynem zalegających dokumentów. Wysokiej jakości biurko z dostawką z pewnością znajdzie swój własny kąt w Twoim domu!

WYSOKA JAKOŚĆ BIURKA Z DOSTAWKĄ

Bardzo dobrej jakości materiały, a dokładniej płyta MDF pokryta czasami laminatem, akrylem o wysokim połysku lub matowe, to idealnie gładka powierzchnia. Ten efekt uzyskany został przez naszych rzemieślników meblowych. Z pokolenia na pokolenie potrafią przekazać najważniejsze tajniki meblowego rzemiosła. Odpowiednio wykonany blat jest bardziej odporny na zarysowania niż wszelka inna powierzchnia stosowana w przypadku mebli do pracy biurowej.

Każdy element biurka z kontenerkiem został dopracowany w najmniejszym detalu. Blat jest dostatecznej grubości, tak aby wytrzymał każdy ciężar i służył przez wiele lat. Powierzchnia odporna jest na ścieranie, na uszkodzenia mechaniczne. Szerokość została dostosowana do każdych warunków biurowych oraz domowych. Wystarczy, że zaznaczysz w swoim zamówieniu, jakie powinno mieć wymiary, a my już się tym zajmiemy!

Biurko z kontenerkiem 53N

DLACZEGO DECYDUJEMY SIĘ NA BIURKO Z KONTENERKIEM?

Wygoda i organizacja przy użyciu biurka z dostawką jest nieporównywalna. Czy to w domowym gabinecie, czy w biurze zachowasz dzięki niemu optymalną powierzchnię do pracy. Kontenerek wyposażony jest w kółkach, dzięki czemu łatwo można go przestawiać w dowolne miejsce. Często wyposażony jest w dwie lub trzy szuflady, które pozwolą na przechowywanie bieżących dokumentów i akcesoriów biurowych. Dodatkowo zainstalowano hamulce, które nadają stabilności tej części biurka.

Możliwe jest ustawienie takiego biurka zarówno w centralnej części pomieszczenia, jak i pod ścianą. Praktycznie pod tym względem nie ma żadnych ograniczeń. Podobnie w kwestii wariantów kolorystycznych. Dzięki szerokiemu wachlarzowi opcji z pewnością dopasujesz mebel do wystroju swojego gabinetu. Twoja codzienność spędzana przed komputerem będzie zupełnie inna, a na pewno lepsza!

Kontenerek na kółkach

RÓŻNORODNOŚĆ,KTÓRA ZAPEWNI NIEZBĘDNY KOMFORT PRACY I NIE TYLKO

Jeśli ktoś powiedział, że biurko z kontenerkiem będzie służyło tylko do pracy, to tak naprawdę nigdy przed nim nie zasiadł! Przy nim nie tylko można pracować, ale także relaksować się przy surfowaniu po Internecie, oglądaniu filmów, czy zażywania rozrywek przy grach komputerowych. Poza tym nasze biurka z dostawką spełniają wszystkie wymogi. To wiele certyfikatów, a także odpowiednio zabezpieczone ranty biurka, tak aby nikt nie wyrządził sobie krzywdy. W szczególności dzieci, które mogą bawić się w okolicach blatu.

Komfort daje też kontenerek, który sprawi, że wszystko co niezbędne, będzie znajdowało się w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy tylko delikatnie wysunąć szufladę i skorzystać ze swojego swoistego organizera podręcznego. To praktyczne zagospodarowanie przestrzeni, ponieważ utrzymasz ją w idealnym porządku. Wszelkie drobiazgi nie będą się gubić, a do tego będziesz wiedział doskonale, gdzie je przechowujesz.

Kontenerek dla dzieci

DOSTAWA BEZ ZARZUTU

Nasze biurka z kontenerkiem są dostarczane przez doświadczonych przewoźników, którzy niejeden mebel bez zarzutu dostarczyli naszym Klientom. Odpowiednio zabezpieczony, łatwy w montażu z dołączoną instrukcją w języku polskim. Biurko z dostawką to doskonały mebel, a także praktyczne rozwiązanie dla klasycznego wystroju, jak i designerskiego.

Przygotuj się, że pod drzwiami otrzymasz bardzo wartościową przesyłkę, o której zawsze marzyłeś. Wyposażenie Twojego miejsca pracy jest niezwykle ważne, a zwiększona efektywność będzie odczuwalna już po kilku dniach. To również ukłon w stronę zdrowia każdego użytkownika. Biurka z kontenerkiem spełniają wszystkie niezbędne wymogi, które stanowią dowód, że naszemu zdrowiu w żaden sposób nie zagrażają.

Biurko z dostawką Romek

Pakowanie, wysyłka, montaż:

Meble produkujemy na Twoje indywidualne zamówienie.

Po wyprodukowaniu, meble starannie pakujemy w paczki, odpowiednio zabezpieczając je do transportu.

Każdy mebel pakowany jest indywidualnie w karton i / lub folię, dodatkowo używamy zabezpieczeń w postaci folii bąbelkowej, styropianu, nakładek narożnikowych, przekładek, itp.

Przed wysyłką, będziemy Cię informować mailowo lub telefonicznie z wyprzedzeniem o planowanej dacie dostawy, tak by dogodnie dla Ciebie dostarczyć meble do Twojego domu.

Czas dostawy - przy każdym produkcie podajemy szacunkowy termin realizacji. Czas wyprodukowania mebli jest różny w ciągu roku i zależy od ilości zamówień = to tzw. sezonowość w branży meblarskiej. Prosimy zatem o wyrozumiałość, szczególnie w drugiej połowie roku, gdy terminy produkcji wydłużają się znacznie z powodu większej ilości zleceń na meble.

UWAGA! W obecnym czasie "szalejącej inflacji" w Polsce i na świecie, terminy wykonania mebli mogą się wydłużyć. Łańcuchy dostaw poszczególnych komponentów ograniczone są w czasie, stąd prosimy pytać o konkretne terminy wykonania danego produktu przed złożeniem zamówienia.

Większość mebli dostarczamy do samodzielnego montażu (np. biurka, komody, półki wiszące, szafki rtv, regały), co oznacza że u siebie w domu doświadczysz jak skręcać meble. Montaż mebli / skręcanie mebli to bardzo prosta czynność. Nawet nie zdążysz wypić kawy albo herbaty, a już samodzielnie wykonasz montaż mebli :-)

Do każdego mebla załączamy instrukcję montażu w języku polskim z odpowiednim opisem rysunkowym oraz wszystkie niezbędne akcesoria montażowe, jak śrubki, kołki, nakrętki itd.

Meble wysyłamy w każde miejsce w Polsce:

  • kurierem (przesyłka kurierska)
  • lub transportem dedykowanym (firmowym lub od producenta).

Wniesienie towaru zwyczajowo jest we własnym zakresie.

Paczki kurierskie do 30 kg kurier dostarcza pod same drzwi.

Gdy towar wysyłany jest na palecie, wówczas wniesienie będzie po Twojej stronie.

W przypadku transportu dedykowanego, z meblami przyjeżdża jeden kierowca, zatem prosimy przygotować się na przyjęcie mebli i wnoszenie do domu we własnym zakresie (kierowca będzie mógł pomóc przy wnoszeniu mebli po indywidualnym uzgodnieniu).

Transport mebli za granicę / wysyłka mebli poza granicę Polski – prosimy o kontakt mailowy biuro@plmeble.pl lub telefoniczny +48 518 220 390 celem wyceny indywidualnej odnośnie kosztu dostawy mebli do UE.

Przy dostawie prosimy dokładnie sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika firmy kurierskiej / przewoźnika / kierowcy, przed podpisaniem odbioru bez zastrzeżeń.

Dziękujemy

Zapraszamy również na nasz fanpage facebook: https://www.facebook.com/plmeblepl/

Produkty podobne